Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Maud - 25 mars 2009 10:00

Blir arg på mig själv, gjorde samma misstag idag, laddade upp en bild utan att spara texten, det kan inte vara riktigt rätt att det ska fungera så att inskrivet försvinner, man kan göra samma miss två gånger tydligen...

Vaknade 04.30 meningslöst att försöka sova vidare. Övervakad avv kattgänget drack jag morgonkaffet, det har hänt att den "röde krigaren" Tajson hoppat upp på bordet och kontrollerat innehållet i muggen, en mugg måste Matte ha innan första frukosten serveras, det är en deal oss emellan. Lugnet lägger sig när maten serverats, tystnad råder i hela huset, förutom lite smackande från kattgänget, K har arbetat natt och L brukar sova länge. Solen stiger upp och molnen håller sig väck, men temperaturen visar -7,4 grader så man kan inte ha dåligt samvete för att man inte rotar i rabatterna.

Efter lunch ska jag ut till E och titta på hennes kvarvarande Hoyor, som hon tänkte "skänka" bort, hon har fått nya blomintressen och de tar sin plats. Jag ska ta över och klippa och sälja det som går och så delar vi på förtjänsten.

Jag hoppas komma hem med bilder på en blommande minibelle och en likaledes blommande cv. Mathilde, spännande! Man för säkerhets skull och med tanke på de suddiga bilder jag tagit den sista tiden lägger jag in en gammal bild på Hoya cv. Minibelle

Ha det bra, jag gör så gott jag kan

Maud

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards