Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Maud - 26 mars 2009 21:05

Uppe tidigt och iväg för veckans samtal. Känner mig lite gladare när jag fått kackla lite, det har inte blivit så mycket med sådant sista året, det mesta har varit jäkligt svart och är fortfarande lite till och från mest till.

H var och hälsade på en stund, hon har också fått en pånyttfödd lust till Hoya. Vi gaggade i två timmar, några småttingar följde med henne hem och vi byter i fortsättningen. Berättade att G har en granne som ibland kommer med en bukett multiflorabitar som hon klippt bort då multifloran växer som bara den. Avunden färgar ansiktet grönt, jag som jagat multiflorasticklingar länge nu.

Antikrundan är ett måste under tiden kommer C med ytterligare sticklingar, nu har jag morgondagen fulltecknad.

Fick lite städat idag, katterna gillar verkligen inte dammsugaren, så de går och lägger sig på ovanvåningen i ren protest, bra! ingen som lägger sig i vattning eller dylikt.

Jag plockade resten av dagen och pratade med Hoyorna och i grunden är jag lite besviken för att inte jag kunde åka till Mässan i Stockholm.

Det drar i ögonen, så det får vara br för dagen nu,

hoyanoya

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards