Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Maud - 16 maj 2009 19:24

Så äntligen slog blommorna ut, med tanke på att den hänger rätt så kallt därute i växthuset så är det inte konstigt att den låtit vänta på sig. Men nu kom dom!

Och till dem som säger att blommorna luktar katturin: Ni har ingen katt va?. Den luktar inte gott men är inte speciellt stark i doften (obestämbar) men varför måste man köra nosen i den?.

En lugn dag med en kaffestund hos grannen för planering, på onsdag blir det MunkaGarden igen. På vägen hem blev jag fångad av teleskopgrannarna på andra sidan, så nu vet snart hela villakvarteret att jag går i pension den 1 juni, snart 60 men hur har det gått till? Gud vad det ska undras haha och ingen förtidspension är det heller haha.

Undrar om jag kommer att se Melodifestivalen? Nä tror inte det! Såg den sista året innan jag träffade sönernas far, som var musiker, och det var 1973 och 1973 har jag för mig att det var ABBA som vann. Fy vad gammal man blivit.

hoyanoya

Ovido - Quiz & Flashcards