Alla inlägg den 8 april 2009

Av Maud - 8 april 2009 18:12

Nä, vilken tur att denna dagen går mot sitt slut. Så höga föväntningar som inte ens blev pannkaka! Inte mycket har blivit gjort och en Hoya archboldiana verkar vilja tacka för denna tiden. Den tillhör dem som jag adopterade för en vecka sedan, försöker ta sticklingar men ser att stammen verkar väldigt torr. Det blir två små i alla fall som hamnar i fuktad perlite i en zippåse.

Knoppanlag i Hoya verticillata Lao gör mig lite gladare, men för övrigt blev det bara lite halvhjärtad vattning av dem som står i första ledet.

Bokade in Föreningen på tre mässor i maj, juli och september, idag! Hoppas nu jag är så pass frisk till dess så jag ror det iland.

Nu ska jag skriva lite till medlemstidningen när fingrarna ändå är igång.

hoyanoya


Ovido - Quiz & Flashcards