Alla inlägg den 30 april 2009

Av Maud - 30 april 2009 21:19

utom knopparna i serpens förstås, de tar tid på sig. Men rhododendron är i blom resp knopp, böljegång i tulpanrabatten.

En helt euforsik morgon med massor av ideér i huvudet, läste sista numret av "Drömhem och Trädgård" och jösses det var inte nyttigt. Det blev hela dagen utomhus, full av planer och jobb.

Jag vill inte räkna mina lerkrukor! en gång i tiden fick jag också för mig (det var i början av hoyasamlandet) att måla lerkrukorna! Vilken befängd idé, det är så fint med gamla lerkrukor.

Den ena nya hyllan är klar och på plats, den andra blev målad idag.

Tro det eller ej, men idag satte jag igång datorn först kl 21 ca! den brukar stå och surra från 06.30 på morgonen.

Jag känner hur trött jag är när jag skriver, det blir hoppigt, så det får bli sängen för min del nu.

hoyanoya

Ovido - Quiz & Flashcards