Alla inlägg den 23 april 2009

Av Maud - 23 april 2009 09:24

Jag känner att jag borde ta mig samman och inte gå omkring som en zombie, men det går ju fan inte!!! Sätter mig i trädgården i alla fall, tittar in i växthuset, men störs av röran, grannen L-M tittar in och jag ser hur det kliar i hennes ordningstarm, hon föreslår att jag ska börja med alla krukor som är spridda på cirka 10 olika förvaringsställen, en idé för morgondagen (efter läkarbesöket) att sätta mig i solen med alla krukor och börja tvätta dem och sortera i olika storlekar, ta det som min uppgift, så har jag i alla fall gjort något för att tillfredsställa Luther.

Blir fundersam över vinrankan (det blir blå druvor) som nu går på sitt fjärde år och aldrig tidigare visat sådan livskraft som i år, den har redan små klasar. Undrar hur det går om jag flyttar den? som tänkt var, vi får se i helgen.

hoyanoya

Ovido - Quiz & Flashcards