Alla inlägg den 24 april 2009

Av Maud - 24 april 2009 18:25

börjar snart och jag är konstigt nog inte alls orolig, känner mig lugnare än på många år. Tiden får utvisa vad det blir av det hela. Men just nu så känns det bra.

S fyller på måndag och har beställ bullbak och diverse andra godsaker, ett kakmonster av Guds nåde är den yngste sonen och inte syns det ett spår på hans långa kropp efter förtäringen. han kom för en testrunda när det mesta var klart, allt fick godkänt, men jag godkände inte hallonlängderna, jag gjorde dem för första gången, min mor gjorde alltid sådana, i princip var det de enda kakor hon lyckades med.

Imorgon ska jag gå i strejk, någon annan får sköta gånggörat, för inte ska jag göra det inte.

Dagen imorgon är vikt för trädgården jag ska bara sitta under mitt plommonträd och lukta på blommorna, så det så!

hoyanoya

Ovido - Quiz & Flashcards