Alla inlägg den 5 april 2009

Av Maud - 5 april 2009 17:01

Idag blev det inte den dag jag hade tänkt mig det skulle bli. Det skulle ju bli fint väder idag också !!!

Grått och kallt när jag kaffat mig och lyfte blicken och hjärnan fungerade, cyklade i alla fall, orkade lite längre idag.

Växthuset senare, Himmel vad det är rörigt, kan man slänga allt!? rotade runt bland allt övervintrat, en del fick gå i sopsäcken men det mesta verkar ha klarat sig.

Det känns lite bättre nu när man tittar över det, men bara lite...

Hoya chloranthas nya knoppar bara växer och jag vågar knappt titta på den. Måste få tag på ett stativ till kameran till dess.

Vet inte om jag gitter fortsätta uppdateringen av hemsidan idag, det får vara till imorgon kanske, om inte andan faller på lite senare.

hoyanoya

Ovido - Quiz & Flashcards